top of page
Deze cursus kan niet meer worden geboekt.

KONINGSSLOT

Zes weken lang 200% van onze aandacht!

  • Afgelopen
  • Op offertebasis
  • Aert van Nesstraat

Beschrijving van de dienst

In zes weken komen we samen tot jouw onvervangbare verhaal. Iedere week bouwen we een nieuwe laag en na zes weken staat het fundament. Jouw spot-on verhaal. En het leuke? Vanaf morgen weten we wat ons te doen staat. Aan de slag! Week 1: De kernwaardebrainstorm. We bepalen dé drie waardes die jouw bedrijf die voor jou onvervangbaar zijn. - Passend bij je producten. - Relevant voor de doelgroep. - Onderscheidend ten opzichte van alternatieven. Week 2: Missie en visie. - Wat is jouw ‘why’? En wat is de stip op de horizon waar we naar toe werken? - We maken drie scenario’s passend bij de kernwaardes en helpen je kiezen om samen tot het ultieme verhaal te komen. Week 3: Doelgroep & rol in hun leven. We kunnen pas ‘spot on’ gaan communiceren als we weten hoe het culturele leven van jouw doelgroep eruit ziet. We gaan diep. Dieper dan welk reclamebureau ook. Dat betekent dat we niet stoppen bij het vaststellen van je doelgroepen. We gaan verder dan dat en laten ook zien welke rol je speelt in hun leven. Zodat we met 6-2 winnen. Of 2-3. Week 4: Bewijslast & manifest Kernwaardes zijn leuk, maar jouw personeel, stakeholders, klanten en producten moeten dit natuurlijk ook gaan ‘ademen’. We doen een voorstel hoe we voor de vorige week gekozen doelgroep onze kernwaardes tot leven gaan brengen. Om je collega’s mee te krijgen in dit gloednieuwe ‘spot on’ verhaal werken we een manifest uit. Dit is de basis voor alles. Het verhaal dat je in de kroeg zou kunnen vertellen. Of aan nieuwe medewerkers. Of op de website. De kern van je bestaan. Week 5: Strategie & fasering. Hier doen we een praktisch strategisch voorstel hoe je het verschil kan gaan maken op korte, middellange en lange termijn. Gebruikmakend van drie ingrediënten. - Passen de bedrijfsvoering, diensten en producten bij je verhaal? Of kunnen we rol die we spelen in het leven van je doelgroep nog groter maken? (propositie) - Weten de mensen die ‘in-market’ zijn je te vinden? Of moeten we hier gas op geven? (performance) - Weet je doelgroep van je bestaan af? Als we in het hart willen komen van de doelgroep, dan moeten we eerst in het hoofd komen. (bekendheid). Week 6: Kick-off & presentatie. Marketingsucces móét een gedeeld succes zijn. Om de vijf weken noeste arbeid te vieren betrekken we jouw collega’s, stakeholders en eventueel klanten om een toelichting te geven op het nieuwe verhaal. Proost! In de tussentijd hebben we jouw propositie, performance en bekendheid geanalyseerd. Actie!


Contactgegevens

  • &Gagement, Aert van Nesstraat, Rotterdam, Netherlands

    +31651968587

    kantoor@ngagement.nl


bottom of page