top of page

SPOT ON SOCIAL MEDIA COMMUNICATIE?


&Gagement slaat met een nieuwe sociale media aanpak een nieuwe weg in, die gericht is op directe betrokkenheid en authenticiteit. In lijn met de kernbelofte "Spot on!",





In de wereld van merkcommunicatie draait het niet langer alleen om mooie verhalen op papier; het draait om daadwerkelijke interactie en betrokkenheid. &Gagement heeft dit begrepen en legt de nadruk op tastbare resultaten in haar strategie, tactiek en operationele uitvoering.


"Spot on!", begint activatielead Mart Roumen . "Dat is waar we voor staan. In onze strategie, in onze tactiek, in de operatie en hopelijk ook in onze berichten. Zeggen is leuk; doen is beter. In deckjes kun je dat goed omschrijven, maar het moet ook gaan leven. Nu. Hier. Een contentkalender met gestandaardiseerde formats is dat niet. Daarom zijn we ook voor onze klanten aan de slag gegaan. Te vaak voelt sociale media communicatie afstandelijk, tikkeltje corporate of zelfs afstandelijk aan.


Kortom: niet spot on!


Terwijl veel van onze klanten het gevoel willen meegeven dat er van alles gebeurt; dat de deuren wagenwijd openstaan; dat ze de game van 2023 snappen; dat ze kort op de bal spelen. Kortom: Dat ze ook de social game met 0-4 kunnen winnen.


Daarom kunnen we nu niet alleen positionering omzetten in een slagvaardig social verhaal, maar kunnen we het zelfs realtime tot leven brengen door een bezoekje van een social creator."


Zie jij jouw bedrijf al vliegen op TikTok?


Footage

Cees Koelewijn: social reporter

Racesquare: klant waarmee we pilot draaien.

&Gagement maakt van jouw verhaal een herinnering door samen een slagvaardig en spot on plan te maken.

19 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page