&GAGEMENT ZOEKT STAGIAIRS
Bijgewerkt op: 6 jan.
Door het betrekken van het gaafste penthousekantoor in Rotterdam hebben we ruimte om twee stagiairs welkom te heten! Check snel de vacatures.

Vacature 1
Stagiair rammende presentaties (& visueel design)
Heb jij ook altijd ruzie met je docenten? Wil jij gewoon lekker aan de slag met dingen die écht impact hebben? Dingen doen?
Lees dan snel door! We hebben de ideale rol voor jou!
Bij &Gagement timmeren we voor onze klanten een rammend verhaal in elkaar. Dat noemen we ‘hun positionering’. De opgave? Om dat faliekantmooi in een presentatie te krijgen. Dáár kunnen we zoveel mee winnen. Wij leren je in deze rol hoe je een verhaal opbouwt, wat goed design is en wat niet. Jij helpt ons om dit verhaal om te zetten in knallende visuals, presentaties en (visuele) voorstellen voor triple A-klanten in de Formule 1, voetbal en duurzaamheidswereld.
Je leert de kneepjes van het vak van twee top 100-marketeers. En je legt de basis voor alles wat je hierna gaat doen in deze informele competitieve cultuur. Met topwerk voor topklanten, leuke borrels, een 24/7 open skybar, een informele sfeer en met uitzicht op de mooiste stad van Nederland!
Getriggerd?
Wees welkom als (bijna) fulltime stagiair bij &Gagement.
De koffie staat niet klaar, maar maken we ter plekke uiteraard. Op misschien wel het vetste kantoor van Nederland. Op het penthouse van ‘Rotterdam Building’ (13e verdieping), kijk je uit over de hele stad! Tussendoor wegdromen kan dus zo nu en dan. Deels vanuit huis werken ook.
Het slechte nieuws? Bij super goed weer zie je Amsterdam, maar dat terzijde.
Over &Gagement:
&Gagement is hét tegendraadse positioneringsbureau van Nederland. Wij helpen merken aan een ijzersterk en onvervangbaar verhaal waarmee we er voor zorgen dat hun klanten zich gaan identificeren met het verhaal.
Hoe we dat doen?
- Goed doen. Het moet een succes zijn voor de doelgroep, minderheden en geen hypotheek leggen op de (duurzame) toekomst.
- Culturele aansluiting: Wij veroveren niet alleen een onvervangbare plek in het hoofd en hart van de doelgroep, maar ook in hun leven.
- Praktisch toepasbaar: Onze klanten moeten met deze nieuwe positionering direct praktisch aan de slag kunnen gaan.
Wij staan voor onze kernwaardes ‘lange termijngericht’ en zijn ‘tegendraads’, zowel inhoudelijk als in onze bedrijfscultuur. Belangrijkste is dat we door ons werk óók een leuke tijd willen hebben. Wij hebben dat ‘topvermaak’ genoemd. Er is ruim baan voor voetbaltalk en humor, terwijl we zicht op de bal houden. Dat betekent goed werk afleveren.
Uiteraard betalen we een (meer dan) marktconforme stagevergoeding.