top of page
Kickstart 2-0015 detail.jpg

HOE POSITIONEREN?

Heel goed dat je geïnteresseerd bent in hoe je zou moeten positioneren. Het kan heel erg helpen om structuur, rust, vertrouwen, spelplezier en uiteindelijk ook financiële winst op te leveren. 

​

Ondernemers die wij spreken geven vaak aan dat ze frustraties krijgen door het gebrek aan interne meetlat.  Dan krijg je discussies als "Dit voelt niet als ons merk". Of er wordt content geplaatst om maar "in contact te blijven", of er is geen structuur of groter plan. Het telt niet op. Telkens weer die one-offs. Een strakke positionering lost dit allemaal op. 

​

Het vergt wel een goede en flinke aanloop. Positioneren is niet iets wat je op vrijdagmiddag even aftikt. Het is lange adem werk. Maar zoals omschreven gaat het je helpen en dus is het de investering in tijd en middelen meer dan waard. 

​

Hoe je hier het beste mee kan beginnen hebben we omschreven in vier verschillende stappen. Daarna kun je aan de slag om het tot leven te brengen voor alle betrokkenen, voor je collega's en voor je klanten. 

​

Mocht je het fijn vinden om stapsgewijs na te denken over jouw positionering kun je dat bij ons doen met een online cursus. 

bottom of page